LEHDISTÖTIEDOTE                                                                                            16.9.2013

PARKANO PANOSTAA MARKKINOINTIIN

Parkanon kaupunki perusti markkinointityöryhmän 5.9.2013. Työryhmässä on laajasti edustettuina kaupungin eri osastot. Markkinointityöryhmän tarkoituksena on kehittää Parkanon imagoa ja tuoda Parkano entistä enemmän esille positiivissa yhteyksissä. Tavoitteena on lisätä kaupungin houkuttelevuutta asuinkuntana, hyvänä paikkana yrittää sekä nostaa esille oman kotikaupunkimme vahvuuksia. Pyrimme myös tuomaan eri toimijoita yhteen ja siten rakentamaan yhdessä tekemisen meininkiä Parkanon kehittämiseksi. Työryhmään kuuluvat; Jenni Alppi, Tuuli Tarukannel, Soili Jalava, Elisa Vahosalmi, Tuija Vainionpää-Seilo, Jari Pihlajamäki ja Juha Tuominen.  

KILPAILU
Hyvä viesti ei kuitenkaan synny kokoushuoneen peränurkassa vaan itse kaupunkilaisista. Avaammekin kilpailun, jossa palkitaan paras ehdotus PARKANON MAINOSLAUSEEKSI.

Mainoslauseen tulee olla lyhyt ja iskevä sekä luoda mielikuva paikkakunnasta, jossa on hyvä asua ja yrittää. Mainoslauseen tulee olla myös positiivisesti erilainen sekä mielellään ilmentää sitä mikä tekee Parkanosta Parkanon.

Kilpailuehdotukset tulee toimittaa viimeistään 30.11.2013 sähköpostitse osoitteeseen juha.tuominen@parkano.fi. Ehdotuksesta tulee ilmetä mainoslause sekä perustelut sille. Voittanut ehdotus palkitaan 300€ lahjakortilla halumaansa Parkanolaiseen liikkeeseen. Otamme muutenkin mielellämme vastaan ehdotuksia kaupungin markkinoinnin kehittämiseksi.

-Parkanon kaupunki, markkinointityöryhmä